دوربین آنالوگ پانورامیک اسپراکت راکت

اولین دوربین واید 35 میلی‌متری پانوراما در جهان را تجربه کنید ـ دوربینی به یاد فیلم‌های سوراخ‌دار.

استفاده از این دوربین واقعا ساده است. یک ماجراجوی واقعی برای نشانه‌گیری و کلیک و یار خوب و همیشگی همه‌ی تورهای کوهنوردی. و البته به اندازه‌ی کافی محکم برای تحمل شرایط نسبتا سخت.

درمانو، عضو انجمن

 

سوراخ‌های قابل دیدن

هیچ‌چیز به اندازه‌ی عکس‌هایی با جای سوراخ‌های فیلم معنای واقعی انالوگ را فریاد نمی‌کشد. بگذارید اسپراکت راکت سوراخ‌های دلربای خود روی کل فیلم 35 میلی‌متری‌تان باقی بگذارد.

 

نوردهی چندگانه و پانوراماهای بی‌شمار

با دکمه‌های بازگشت به عقب خاطرات‌تان را با نوردهی‌های چندگانه تلفیق کنید و پانوراماهای مختلف را با هم ترکیب کنید تا عکس‌های طولانی خیره‌کننده‌ای را به دست آورید.

 

میدان دیدتان را وسیع کنید

اسپراکت راکت با نسبت ابعادی پانورامیک 1:3، فاصله کانونی واید 30 میلی‌متری و میدان دید تاثیرگذار 106 درجه برای شما عکس‌های بزرگتری می‌گیرد.

با استفاده از دوربین حیرت‌انگیز اسپراکت راکت می‌توانید خودتان را به دل یک تجربه‌ی لوموگرافیک جدید ببرید. این دوربین کامپکت 35 میلی‌متری لنز فوق‌واید خود را در پانوراماها به رخ می‌کشد و اولین دوربین آنالوگی است که دارای دنده‌ی معکوسی است که به شما امکان می‌دهد به عقب بازگردید و عکس‌های‌تان را با هم درآمیزید. با به نمایش درآوردن سوراخ‌های فیلم می‌توانید عکس‌های بی‌نقصی با ظاهر آنالوگ داشته باشید.

 

اطلاعات تکمیلی

SKUhp400
Cable Release ConnectionNo
Battery Typeno battery needed
Available AperturesCloudy= f10.8 Sunny= f16
Shutter SpeedsFixed 1/100 (N), Bulb (B)
Focal Length30mm
Film advanceKnob
Flash connectionHot-Shoe
FocusingZone Focusing
Focusing Distance0.6m - Infinity
Frame CounterAuto Frame Counter
MaterialPlastic
Tripod MountYes
LightmeterNo
View FinderDirect optical viewfinder