سو‍پر سمپلر سیاه

سوپرسمپلر را به سمت دوستان‌ در حال رقصیدن‌تان بگیرید، سیم آن را بکشید و دکمه را فشار دهید ـ هورا! این هم از ثبت سوژه‌ی‌تان در 4 پنل پانورامیک جادویی!

این دوربین فوق سبک 35 میلی‌متری را که نیاز به رسیدگی چندانی هم ندارد در دست‌تان بگیرید و عکاسی جسورانه و فوری را شروع کنید. سوپرسمپلر را به سمت سوژه‌ی متحرک (یا غیرمتحرک) بگیرید، سیم را بکشید، دکمه را فشار دهید ـ هورا! این هم از ثبت سوژه‌ی‌تان در 4 پنل پانورامیک. حتما می‌پرسید چطور چنین اتفاق عجیبی ممکن است؟ آن 4 چشم درخشان در قسمت جلویی بدنه‌ی پلاستیکی را می‌بینید؟ آن‌ها همان لنزهای فوق‌العاده باهوش و تندوتیز ژاپنی‌ای هستند که تصویر را برای‌تان به 4 پنل خرد می‌کنند. اگر سوژه درحال ورجه‌ورجه کردن و حرکات شدید باشد نتیجه بی‌اندازه جذاب می‌شود. اگر هم ترجیح می‌دهید از سوژه‌های ثابت عکاسی کنید می‌توانید خودتان حسابی بالا و پایین بپرید! 

این دوربین فوق سبک بدون باتری کار می‌کند و به فیلمی با ایزوی بالا احتیاج دارد (پیشنهاد ما ایزوی 800 برای تمام شرایط نوری است). هر نوع فیلمی می‌تواند مناسب باشد ـ رنگی، نگاتیو، اسلاید، تم قرمز یا سیاه‌وسفید.

دو سرعت مختلف هم موجود است ـ 4 عکس در 2 ثانیه (0.5 ثانیه برای هر عکس) یا  4 عکس در 0.2 ثانیه. قطعا لازم نیست برای سروکله زدن با تنظیمات پیچیده‌ی فوکوس غر بزنید چون این معشوق جذاب فوکوس ثابتی از 0.3 متر تا بی‌نهایت دارد.

ویژگی‌ها:

  • سیم کشیدنی در دسترس برای ظهور فیلم ساده

  • محدوده‌ی 2 حالت زمانی بین نوردهی: 4 نوردهی در 2 ثانیه و 4 نوردهی در 0.2 ثانیه.

  • لنزهای 4در24 میلی‌متری

  • نوردهی ثابت 100/1 ثانیه

جعبه با طراحی جدید

اطلاعات تکمیلی

SKUssp100b
Cable Release ConnectionNo
Battery Typeno battery needed
Available Aperturesfixed f11
Shutter SpeedsFixed 1/100 sec - Standard Exposure mode: 4 pictures in 2 sec, High-Speed mode: 4 pictures in 0.2 sec
Focal Length24mm
Film advanceCord
Flash connectionNone
FocusingFixed Focus
Focusing Distance0.3m - Infinity
Frame CounterAuto Reset
MaterialPlastic
Tripod MountNo
LightmeterNo
View FinderSportsfinder