لومو اینستنت اتومات گلس (نسخه‌ی ماژلان)

اولین دوربین فوری با لنز شیشه‌ای واید ـ برای شاهکارهای فوری بی‌پرواتر و واضح‌تر از همیشه.

این دوربین سازگار با اینستکس‌مینی نه‌تنها به خودی خود عالی است و عکس‌های واضحی می‌گیرد (به‌خصوص اگر لنز شیشه‌ای واید نسخه‌ی ماژلان را انتخاب کنید)، بلکه ویژگی‌هایی را به شما ارائه می‌کند که در بسیاری از دوربین‌های ساخت فوجی حذف شده‌اند.

– Tom’s Guide

 

این دوربین فراتر از لنزش سریع‌ترین دیافراگم را در گروه خودش دارد؛ f/4.5

– Wired

 

دوربین فوری شماره‌ی یک

– The Phoblographer

 

لنز 38 میلی‌متری وایدترین لنز موجود در میان دوربین‌های سازگار با اینستکس است، دیافراگم f/4.5 آن در میان دوربین‌های فوری مشابه از همه بیشتر است و به‌ابن‌ترتیب گرفتن عکس‌های بهتر در شرایط نوری کم ممکن می‌شود.

– Acquire mag

 

اولین دوربین فوری جهان با لنز شیشه‌ای.

– PetaPixel

 

با طراحی اپتیکی براساس استفاده از 6 عنصر در 4 گروه و همچنین پوششی برای کاهش بازتاب نوری، این دوربین وعده‌ی برتری اپتیکی خود در مقایسه با دستگاه‌های رقیب را عملی می‌کند.

– Newatlas

 

واژه‌ی «گلس» خود به‌معنای تصمیم لومو برای بالاتر بردن سطح توققعات است؛ ارتقای نسخه‌ی اتومات با یک لنز شیشه‌ای دارای پوشش چندگانه و نیز 6 عنصر/4 گروه.

– Stuff.tv

 

ویژگی‌ها

لنز شیشه‌ای واید منحصربه‌فرد

این لنز شیشه‌ای با پوشش چندگانه‌اش علاوه‌بر کاهش بازتاب نوری، امکان خلق شاهکارهایی بی‌پرواتر و واضح‌تر از همیشه را به شما می‌دهد. با فاصله‌ی کانونی 38 میلی‌متری می‌توانید در هر عکس جزئیات ریز بیشتری را به دست آورید.

عکاسی ساده‌تر در نور کم

دیافراگم f/4.5 در  مقایسه با تمام دوربین‌های فوری موجود بیشتر است؛ عملکردی فوق‌العاده در نور کم ـ حتا بدون فلاش.

دریافت نزدیک و شخصی

تا 0.3 متر به سوزه نزدیک شوید و جزئیات فراوان را به زیبایی ثبت کنید؛ عالی برای عکاسی پرتره!

تنظیمات اتوماتیک برای عکس‌های با نور عالی

لومو اینستنت اتومات گلس به‌صورت اتوماتیک دیافراگم، سرعت شاتر و خروجی فلاش را تنظیم می‌کند تا بتوانید در تمام شرایط نوری عکس‌هایی با نور بی‌نظیر بگیرید.

از دور عکاسی کنید

درپوش لنز لومو اینستنت اتومات گلس به‌عنوان کنترل از راه دور آزادکننده‌ی شاتر نیز عمل می‌کند، بنابراین می‌توانید عکس‌های گروهی بی‌نظیری بگیرید یا تا فاصله‌ی 5 متری از نوردهی بلندمدت بدون لرزش لذت ببرید.

به همراه امکانات فوق خلاق

اسپلیتزر، لنز کلوزآپ قابل اضافه کردن، حالت بالب، حالت نوردهی چندگانه، فیلترهای ژله‌ای رنگی و بسیاری چیزهای دیگر را امتحان کنید. امکانات خلاق بی‌شمارند!

لومو اینستنت اتومات گلس با داشتن لنز شیشه‌ای دارای پوشش چندگانه و وایدترین فاصله‌ی کانونی موجود، تمام آن ‌چیزهایی را دارد که برای ثبت جهانی فوق‌العاده شفاف و تند و تیز به آن‌ها نیاز دارید. این لنز با پوشش چندگانه‌اش برای کاهش بازتاب، عکس‌های کوچکی را به شما می‌دهد که مملو از رنگ‌های درخشان و جزئیات ریز و جذاب‌اند. هنوز تمام نشده ـ این دوربین کوچک صیقلی، دیافراگمی برابر با f/4.5 دارد؛ بیشترین اندازه‌ی دیافراگم در مقایسه با تمام دوربین‌های فوری موجود در بازار. با قرار دادن دوربین در حالت اتو می‌توانید بدون استفاده از فلاش همه‌چیز را ـ از غروب‌های پُر از سایه گرفته تا شام در نور شمع ـ  ثبت کنید. علاوه‌براین می‌توانید با امکانات کنترل از راه دور آزادکننده‌ی شاتر، لنز کلوزآپ، اسپلیتزر، حالت بالب، حالت نوردهی چندگانه، فیلترهای ژله‌ای رنگی و بسیاری چیزهای دیگر نیز دست به تجربه‌گری بزنید. برای خودتان هیچ محدودیتی قائل نباشید!

 

لطفا توجه کنید: فیلم اینستکس مینی فوجی و باتری در بسته موجود نیست. می‌توانید فیلم اینستکس مینی فوجی را از فروشگاه آنلاین ما تهیه کنید.

 

محتویات بسته

  • لومو اینستنت اتومات گلس نسخه‌ی ماژلان
  • لنز کلوزآپ لومو اینستنت اتومات گلس
  • کنترل از راه دور درپوش لنز
  • اسپلیتزر لومو اینستنت اتومات گلس
  • فیلترهای ژله‌ای رنگی
  • نکات الهام‌بخش آموزش عکاسی
  • برچسب‌های مغناطیسی
  • چسب‌های نقطه‌ای
  • پایه و کلیپس عکس

اطلاعات تکمیلی

SKUli870b
Cable Release ConnectionNo
Battery Type2 x CR2 batteries (2 x 3V)
Available AperturesAutomatic f/4.5, f/22
Shutter SpeedsBulb (max. 30 ­seconds), Auto: 8s­ - 1/250
Focal Length38mm
Film advanceAutomatic
Flash connectionBuilt-in Flash
FocusingZone Focusing
Focusing Distance0.3m - infinity
Frame CounterLED indication
MaterialPlastic
Tripod MountYes
LightmeterYes
View Finder Direct optical viewfinder