دوربین لومو اینستنت واید و لنزها (نسخه‌ی سنترال پارک)

ظاهر لومو اینستنت واید سنترال پارک از همه‌ی دوربین‌های ما کلاسیک‌تر است و با لبه‌های گرد و مهیج و امکانات بی‌شمارش شما را به استاد تمام‌عیار عکاسی تبدیل می‌کند.

دوربین فوری جدید لومو از فیلم بزرگ‌تری استفاده می‌کند و آزادی خلاقانه‌ی بیشتری را ارائه می‌دهد.

Popular Photography

 

دوربین مجموعه‌ای از امکانات را دارد که همه‌ی آن‌ها را به صورت یک‌جا در سایر دوربین‌های فوری پیدا نمی‌کنید.

Slashgear

 

لوموگرافی با دریایی از امکانات افزوده‌ی جذاب سطح توقعات را از دوربین‌های فوری قطع واید بالاتر می‌برد؛ امکاناتی برای گسترش عکس‌های فوری به ‌شیوه‌ای جذاب‌تر و معنادارتر.

Mashable

 

امروزه دوربین لومو اینستنت واید لوموگرافی بهترین دوربین فوری‌ای است که می‌توانید بخرید؛ این دوربین برنده‌ی جایزه‌ی «انتخاب سردبیر» نشریه‌ی ما هم هست!

PCMag

 

ویژگی‌ها

حالت‌های عکاسی تمام‌اتوماتیک و خلاق

مهم نیست در کنار استخری روی بلندی‌های هالیوود دراز کشیده‌اید، یا روی کاناپه لم داده‌اید و چای‌تان را مزه‌مزه می‌کنید و سگ‌تان برای‌تان پشتک می‌زند، یا در تاکستان‌های شیلی مشغول دورچرخه‌سواری هستید، یا از صبحانه‌ی روز تعطیل در کنار دوستان‌تان لذت می‌برید؛ درهرصورت به سادگی حالت عکاسی مورد نظرتان را انتخاب کنید و به دل ماجراها بزنید!

شاتر تمام‌برنامه‌ریزی‌شده

حالت اتو را انتخاب کنید و از برنامه‌ی پیش‌فرض شاتر بهره ببرید. برای هر تصویری که بخواهید، شاتر به‌طور اتوماتیک میزان نور لازم برای نوردهی بی‌نقص را تشخیص می‌دهد ـ یک تجربه‌ی فوری کاملا بی‌دردسر.

درپوش لنز کنترل از راه دور

چشم‌های‌تان را ببندید و تصور کنید که بدون فشار دادن دکمه‌ی شاتر بتوانید از خودتان و دوستان‌تان عکس بگیرید. حالا چشم‌های‌تان را باز کنید ـ با لومواینستنت واید می‌توانید این کار را بکنید. با درپوش لنز لومو اینستنت واید از راه دور شاتر را آزاد کنید و عکس‌های دسته‌جمعی فوق‌العاده بگیرید.

با ماجراجویی در مسیر واید برانید

با الهام از روح سحرآمیز گرفتن عکس‌های پولاروید قطع بزرگ سال‌های گذشته، دوربین لومو اینستنت واید از فیلم واید فوجی اینستکس استفاده می‌کند که دو برابر فیلم اینستکس مینی واید است.

سوکت پی‌سی

با سوکت پی‌سی روی لومو اینستنت واید می‌توانید به سادگی در هر شرایط نوری عکاسی کنید ـ مناسب برای همه‌ی فلاش‌ها، از فلاش‌های تکی گرفته تا کیت‌های فلاش‌ استودیویی.

لنز 90 میلی‌متری (داخلی)

لنز داخلی لومو اینستنت واید که معادل یک لنز 35 میلی‌متری است، تنوع قطع واید را متفاوت‌تر از همیشه برای‌تان معنا می‌کند. با کمترین فاصله‌ی فوکوس (0.6 متر) پرتره‌های دلربا بگیرید، بین یک تا دو متر از سوژه فاصله بگیرید، یا به‌سادگی برای هرچیز دیگری از حالت اینفینیتی استفاده کنید!

لنز فوق واید (موجود در بسته‌ی ترکیبی)

با لنز اضافی 21 میلی‌متری فوق واید و قابل تعویض از هرچیزی عکاسی کنید. می‌توانید از آن برای ثبت مناظر عریض و درخشان یا سلفی‌های پرهیجان یا یک قاب از تمام دوستان‌تان استفاده کنید.

 

لنز کلوزآپ (موجود در بسته‌ی ترکیبی)

وقت‌هایی که نمی‌توانید زیادی به سوژه نزدیک شوید به راحتی لنز کلوزآپ را روی دوربین نصب کنید و تا 0.1 متر فاصله را فوکوس کنید؛ لنزی فوق‌العاده برای سلف‌پرتره و ثبت نگاه شخصی به موقعیت‌های نزدیک.

نوردهی طولانی قطع بزرگ

برای عکس‌هایی با نوردهی طولانی و خیره‌کننده کافی‌ست دوربین لومو اینستنت خود را در حالت بالب قرار دهید. باز نگه داشتن شاتر به صورت دستی و تا هر زمانی که بخواهید باعث می‌شود دیوانه‌وارترین نقاشی‌های با نور را به دست آورید.

وقتی یکی کافی نیست؛ نوردهی چندگانه‌ی نامحدود

با یک تلنگر به کلید MX نوردهی‌های چندگانه‌ی هیجان و کلاسیک عکس‌های فوری را تجربه کنید.

فیلترهای ژله‌ای رنگی

به عکس‌های‌تان جلوه‌ای هنرمندانه بدهید و نتایج باحال و دیوانه‌وارشان را امتحان کنید ـ فیلترهای ژله‌ای رنگی در 4 رنگ درخشان، عکس‌های لومو اینستنت واید شما را رنگ‌آمیزی می‌کند.

فلاش روشن و خاموش

گاهی می‌خواهید از کل صحنه، و نه فقط سوژه، با پس‌زمینه‌ای سیاه عکاسی کنید. این ویژگی امکان کنترل دقیق زمان و مکان روشن شدن فلاش را به شما می‌دهد. با استفاده از شاتر تمام‌برنامه‌ریزی‌شده می‌توانید بدون فلاش عکس‌هایی نورانی بگیرید.

جبران نوردهی

با کنترل جبران نوردهی به سادگی عکس‌هایی روشن‌تر یا تیره‌تر بگیرید.

فوکوس سریع

با سه نقطه‌وکوس متفاوت تنظیم فاصله‌ی دلخواه فوکوس بسیار سریع و ساده است. دوستان زیادی دارید که می‌خواهید همه‌ی‌شان را در یک قاب اینستکس مینی بگنجانید و از احساسات  شورانگیز شب هیجان‌انگیزتان فورا عکس بگیرید؟ در مسیر حادثه بتازید و تمام لحظه‌های پر از ماجراجویی، عجیب و غریب و البته زیبای‌تان رادر یک قطع عریض بدون نگرانی ثبت کنید. تمام کاری که لازم است بکنید اشاره‌ای کوچک است برای دمیدن نور روز به عکس‌تان.

امکانات دوربین اومو اینستنت واید نه‌تنها شامل تنظیمات نوردهی دستی برای آزاداندیشان است، بلکه شاتری برنامه‌ریزی‌شده را دربر می‌گیرد که اجاره می‌دهد لم بدهید و از این‌همه سادگی در گرفتن عکس فوری لذت ببرید. نوردهی بلندمدت، نوردهی چندگانه و نوردهی با فلاش رنگی ـ این دوربین همه‌ی امکانات لازم برای بسط دادن خلاقیت‌تان را در اختیار شما می‌گذارد.

مهم نیست می‌خواهید مناظر وسیع و درخشان طلوع آفتاب را ثبت کنید یا به لبخند دوست‌داشتنی دوست صمیمی‌تان بسیار نزدیک شوید؛ دو لنز اضافی و پیچیده‌ی این دوربین جهان را از زاویه‌ای مناسب به شما نشان می‌دهد.

 

محتویات بسته

  • دوربین لومو اینستنت واید سنترال پارک
  • فیلترهای ژله‌ای رنگی
  • لنز اضافی لومواینستنت فوق واید و منظره‌یاب
  • لنز اضافی کلوزآپ لومو اینستنت واید
  • اسپلیتزر لومو اینستنت واید
  • درپوش لنز کنترل از راه دور
  • کاغذهای تکنیکی عکاسی
  • دفترچه‌ی راهنما

اطلاعات تکمیلی

SKUli900lux
Cable Release Connectionattribute_value_Shutter Release via Remote Control
Battery Type4 X AA-size (LR6)
Available Aperturesf/8, f/22
Shutter SpeedsBulb (Bulb Mode), 8s-1/250 (Auto Shooting Mode), 1/30 (Fixed Shutter Speed Mode)
Focal Length90mm (35mm equivalent)
Film advanceAutomatic
Flash connectionBuilt-in Flash
FocusingZone Focusing
Focusing Distance0.6m / 1-2m / infinite
Frame CounterAuto Frame Counter
MaterialPlastic
Tripod MountYes
LightmeterYes
View FinderDirect optical viewfinder